• Omgangssjuka fra helv***!

    Jøye meg, jeg trengte den bloggutfordringa for å skrive, gitt. Etter at den var ferdig har jeg ikke skrevet et eneste innlegg. Og det har snart gått en måned. Tragisk.…

  • Sykt barn – igjen??!

    Vi har vært lite syke her i huset de siste årene. *bankibordet* Men nå har vi tatt det litt igjen. For halvannen uke siden ble 6-åringen syk. Feber og forkjølelse rammet.…

Om meg


Liv-Inger heter jeg, og er ei 48 år gammel storebarnsmor fra Tromsø. For gammel til å blogge? Absolutt! Bryr jeg meg? Absolutt ikke! Bloggen er mitt fristed. Her kan de lange (og noen ganger usammenhengende) tankene mine få surre fritt. Les mer om meg her

Tema