Sannhetens øyeblikk

Illustrasjonsfoto: iStockphoto.com

Hørt på morgenen i dag: «Mamma, det ser ut som du skal ha en til baby».

Stillhet.

Jeg står sammen med 5-åringen på badet. Pusser tennene hennes. Setter håret hennes opp i en hestehale.

«Så fint hår du har», sa jeg akkurat til henne. Jeg er raus med komplimentene, ser dere. Og hva gjør hun? Jo. Hun ser på mammaen sin. Lar blikket gli over magen. Og slipper bomben.

Ja ja. Det er fra sine egne man skal ha det.

0 comments
Prev post: Amming – bare kos eller?Next post: En ny hverdag venter

Related posts

Leave a Reply

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Om meg


Liv-Inger heter jeg, og er ei 48 år gammel storebarnsmor fra Tromsø. For gammel til å blogge? Absolutt! Bryr jeg meg? Absolutt ikke! Bloggen er mitt fristed. Her kan de lange (og noen ganger usammenhengende) tankene mine få surre fritt. Les mer om meg her

Tema