Nettet svømmer over av rapporter fra dagens store hendelse i London. Prins William (Arthur Phillip Louis) fikk sin Kate (heretter Catherine, fint skal det være), til stor begeistring for både hoffreportere og bloggere. Kjolene og ikke minst hattene er kommentert i det vide og det brede. Alle detaljer er nevnt. Men så i kveld kom jeg over bildet over alle bilder. Et blinkskudd av de helt sjeldne. Det var mannen som gjorde meg oppmerksom på det. Og jeg lo. Sjekk her:
![]() |
| Bildet er hentet fra @daxholt på Twitpic Bildeteksten er som følger: Damn! I knew I should have watched the Royal Wedding! Love the little girl on the left. |
Ellers har jeg ikke brydd meg nevneverdig om alle rapportene. Jeg innrømmer at jeg har lest litt på VG Nett og ikke minst fått meg med både kyss og løfter på TV. Men den helt store begeistringen har jeg ikke klart å hente frem. Én reportasje har jeg derimot lest i sin helhet. Og jeg har ledd. Vi snakker nemlig om tidenes bryllupsreportasje. Fra hoffreporter/digitalsjef Danny J. Pellicer i landsdelsavisa Nordlys. Siden jeg har mange lesere som på ingen måte leser Nordlys tenkte jeg å lenke til reportasjen her. Må leses. Stor underholdning.
Les tidenes bryllupsreportasje på nettsidene til Nordlys
Har du fulgt dagens prinsebryllup? Latt deg rive med?

